5.9.2019 klo 8 - 11 | Miten suunnittelen vaikuttavan asiakaspolun ja myyn enemmän?

 

Palvelumuotoilun ja asiakaskokemuksen maailmassa harvoin puhutaan myynnistä. En ole koskaan ymmärtänyt, että miksi ei.

Tavoitteena on kuitenkin luoda maailma, jossa asiakkaat ovat tyytyväisempiä ja organisaatiot pääsevät keskittymään parhaiten siihen mitä osaavat.

Olemme viime aikoina myyneet paljon kokonaisuuksia, joissa keskitymme asiakashankinnan maailmaan eli asiakaspolun ensimmäiseen kolmannekseen. Olemme saaneet asiakkaille mitattavia tuloksia erittäin nopeasti.

  • Yksi asiakkaistamme teki laskutuksella mitattuna kaksi ennätyskuukautta aloitettua meidän kanssa toimitamme. Ja nämä kuukaudet olivat kesäkuukausia!!!
  • Toinen paransi katetta ja vähensi omaa työkuormaa.
  • Kolmas sai investoimansa rahan monikymmenkertaisesti takaisin.

Nyt pidämme koulutuksen, jossa paljastamme lähestymistapamme vaihe vaiheelta.

Kaikki tekemämme keskittyy positiiviseen asiakaskokemukseen. Mitä sillä on myynnin kanssa tekemistä?

No, usein unohdetaan, että positiivisen asiakaskokemuksen luominen aloitetaan jo kauan ennen kuin olemme edes tavanneet asiakasta.

Olet varmasti

  • liittynyt erilaisille maililistoille
  • saanut ilmaista materiaalia käytettäväksi
  • käynyt ehkä kokeilemassa jotain kuntosalia ilmaiseksi

Nämä kaikki keinot ovat tapoja luoda asiakaskokemusta ennen asiakkuutta. Keinoja myydä. Keinoja herättää luottamusta. Ja ilman luottamusta kauppaa ei tule.

Valitettavasti suuri osa tästä ilmaisen materiaalin jakamisesta on johtanut siihen, että leijonan osa saatavilla olevista materiaaleista on laadultaan melko kehnoa. Eikö niin?

Olet varmasti ladannut jonkin oppaan, ja luettuasi sen todennut itseksesi, että hohhoijaa. Tuo opas vei asiakaskokemusta vain negatiiviseen suuntaan…

On varmasti tietoisia päätöksiä tehdä vain nopeasti paljon, mutta suurin syy kehnoon laatuun on suunnittelemattomuus. Jos tiedät täsmälleen, että ketä palvelet, miten hän haluaa tulla palvelluksi ja mitä hän haluaa – pystyt luomaan juuri sellaisen koneiston kuin haluat.

Tulevassa koulutuksessa näytän sinulle konkreettiset työkalut ja työskentelytavat, joilla saat nämä asiat selville – ja pystyt rakentamaan positiivisen ja luottamusta herättävän asiakaskokemuksen myynnin ja markkinoinnin perustaksi. Sen avulla tulet myymään varmasti enemmän.

Syksyn liiketoimintasi saa aivan uuden vaihteen.

Parasta tässä on se, että koulutus on tehopaketti.

Sen kesto on ainoastaan 3 tuntia.

3 tunnin aikana näytän:

  • Miten hahmotat eri asiakaspersoonat nopeasti ja kustannustehokkaasti
  • Miten rakennat asiakaspolun, joka palvelee sinua automaattisesti vapauttaen resursseja omaan ydintyöhön
  • Miten luot asiakasta kiinnostavaa sisältöä, niin että asiakas on itse valmis antamaan vastineeksi esim. sähköpostin.

Parasta tässä on se, että koko koulutuksen hinta on ainoastaan 80 € (alv 0%) sisältäen aamiaisen.

Saat siis esimerkit valmiista työkaluista ja teknologioista, valmiit testatut työskentelytavat ja opetusmateriaalin.

Paikkoja on rajoitetusti johtuen koulutustilan rajallisuudesta.

Tilana toimii Toinen Toimiston workshop-tilat, jossa luovuuden käyttö ei tule rajoitteeksi. Tulet näkemään…

Varaa paikkasi nyt tästä!

Koulutuksella 100 % tyytyväisyystakuu. Jos et koe olleesi tyytyväinen koulutukseen, niin palautamme rahasi.

Nähdään koulutuksessa!
– Juho

Juho Liljeroos
Kokemusmies, Co-Founder, CEO
040 741 8498
juho.liljeroos@effisio.fi