29.8.2019 klo 9 - 11.30 Elisa Heikura: Erimielisyysoppia asiakastyöskentelyyn

Oletko tekemisissä asiakkaiden kanssa? Ostaako, pyytääkö tai ehdottaako joku asiakas välillä jotain ihan älytöntä? Käyttäytyykö yksi asiakas välillä kuin egomaaninen mulkvisti? Onko eräällä asiakkaalla taipumusta mikromanageroida tai muuttaa mieltään seitsemäntoista kertaa kesken projektin? Viekö vastausviestin muotoilu tolkuttomasti aikaa, energiaa ja hermoja?

Katso tarkempi sisältö ja ilmoittaudu mukaan klikkaamalla otsikkoa!

Erimielisyysoppia asiakastyöskentelyyn Tampereella

Kouluttajana Elisa Heikura

Olen koodareita työkseni valmentava ja kouluttava entinen copywriter. Meuhkaan paremman tiimityön ja empaattisemman työelämän puolesta. Olen varma, että jokainen voittaa, kun nostamme vuorovaikutuksen tasoa ja alamme kohdata toisemme kokonaisina ihmisinä robottimaisten työroolien sijaan.

Omat roolini viestintätoimistossa projektihääränä, mainostoimistossa copyna, kahden hengen digimarkkinointiyrityksen toimarina ja nyt koodareita valmentavana yksinyrittäjänä ovat mättäneet peräkonttiin melkoisen määrän kaikenlaista hyödyllistä. Opetan itselleni myös jatkuvasti uusia temppuja.

Vapaa-ajalla istun usein junassa Turkuun, hölkkään Töölönlahtea ympäri vastapäivään ja aloitan vuodessa noin sata kirjaa, joista pääsen loppuun suunnilleen kolmanneksen. Tiistaisin nolaan itseäni improvisaatioteatteriharkoissa, ettei pääse Kainuun likka liiaksi ylpistymään.