ASIAKASKOKEMUS AAMU 14.6.2019
5 tähden asiakaskokemus

 

Miksi et hyödyntäisi mahdollisuutta antaa asiakkaille elämyksiä, jotka saavat heidät hymyilemään ja kertomaan kokemuksistaan myös muille?

Asiakaskokemus kilpailueduksi

Digitaalisella aikakaudella asiakkaan ollessa ohjaksissa ja kilpailun globaalia asiakas valitsee yhä useammin sen tahon, joka tarjoaa parasta asiakaskokemusta juuri heille sopivassa ajassa ja paikassa. Mikäli et pysty vastaamaan asiakkaan nouseviin odotuksiin tarjoamalla jotain merkityksellistä, asiakkaasi valitsevat vaihtoehdoista sen, joka ymmärtää vastata tarpeisiin ja tunteisiin.

klo 10-12
Janne Gylling, 5 tähden asiakaskokemus -kirjan yksi kirjoittajista.
– Asiakaskokemus ja käyttökokemus osana liiketoimintaa

Tilaisuus on maksuton.


 

Ilmoittaudu 5 tähden asiakaskokemus aamuun

Brunssi 14.6.2019